Zoals de naam aangeeft, zijn wij een badmintonvereniging in Oisterwijk. O.B.V. is ontstaan in 2002 uit een fusie van U.V.O. ’80 en O.B.V.

De club bestaat uit leden, die beginners of gevorderden zijn. De een speelt als recreant en de ander neemt deel aan de competitie. Leden doen het voor de fun of willen door middel van trainingen hogerop.

De vereniging staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en heeft als doelstelling het promoten van de badmintonsport voor jeugd en volwassenen.

De vereniging faciliteert de sport op zowel recreatie- als wedstrijdniveau door het huren van een sporthal, het ter beschikking stellen van shuttles, het geven van trainingen, het deelnemen aan competities, het organiseren van toernooien en het lidmaatschap van de Bossche Badminton Federatie (BBF).

De vereniging organiseert ten behoeve van het verenigingsleven en clubbinding activiteiten als shuffle avond, familietoernooi, clubkampioenschappen, vriend/vriendin avond, borrels en een open toernooi. En eens per seizoen is er een feestavond.

We informeren onze leden via de nieuwsbrief “De Zweetdruppel“ en deze website. Lees dus op deze website nog meer over onze club, kom een keer kijken, speel mee en word lid!

Tot ziens!
Het O.B.V. bestuur